Un Corbası

...


Un Corbası
 Bu corbayı bılenız vardır mutlaka bana cok lezzetlı ve kolay gelen bır corba olduğu ıcın sızınle  paylaşmak ıstedım

Tarifine gelınce şoyleki bıraz tereyağ ve zeytınyağında 2 corba k. unu kokusu cıkana kadar kavurun sonra 3 bardak soğuk su ekleyın tabı bu et suyu yada tavuk suyu olursa dahada enfes olur benım kendı yaptığım et suları buzluğumda her zaman vardır onlardan yemeklere corbalara kullanırım tuz ekleyın ve kaynayana kadar devamlı karıstırınkı topaklanmasın bu ıslemlerı cırpıcı ıle yaparsanız daha rahat  edersınız pısınce altını kapatıp uzerıne baharat ekleyıp guzelce höpürterek ıcın afıyet olsun
Un Corbası

30 yorum:

  1. Misler gibi olmus, ellerinize saglik...:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık selmacım,üzerindeki kıtır ekmeklerlede ayrı bir lezzet :))

    YanıtlaSil
  3. bilmez miyim ama rahmetli annmden sonra elim varmadı yapmaya:(

    YanıtlaSil
  4. Fotografı bile insanın içini ısıtıyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Eskiden bende sık yapardım şimdi görünce neden artık yapmıyorum dedim :) Nefis görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor ellerine sağılık canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık ilaç gibi çok nefis görünüyor canım :)

    YanıtlaSil
  8. ben çok severim Selma abla.Aynı böyle yapıp içine arpa şehriye de katıyorum ben.Harika oluyor.Ellerine sağlık.Nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk sule ıyı fıkır bır dahakını oyle yapıcam

      Sil
  9. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım elllerıne sağlık...kocaman sevgılerrr

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık seninde dediğin gibi et suyu ile daha da güzel oluyor

    YanıtlaSil
  11. Selma'cım ellerine sağlık şifa olsun,sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Selma'cım favoreat paypal bilgilerimi onaylamadığım için gelen siparişimi reddetmiş sende üyesin ne kadar pay alıyorlar biliyormusun cevap rica ediyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende uyeyum ama ama bende paypal onaylamadım hıc bılmıyorumkı daha ben sıparıs almadım ben kendılerıne yazdım sıstem nasıl ıslıyor dıye ama cevap alamadım daha 2 sıparıs onceden almıstım onlarda uzak dıye ben onaylamamıstım deryacım

      Sil
  13. ellerine sağlık az malzeme bol lezzet.
    kendi yaptığınız et suyunu kullanmanız çok daha lezzet katmıştır

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. canım nefis görünüyor ellerin dert görmesin bana da hatırlattın ben de yapayım aklıma düştü şimdi sevgiler

    YanıtlaSil