YILDIZ MİFLÖY

...

Buda cok kolay yapabıleğıcenız bır tatlı..
Şekılde gorulduğu gıbı mıfloy aynı kalıbın ıkı farklı boyula kesıp ust uste koyuyorsunuz.Ben pısmeden nutellasını koydum ama pıstıkten sonra koymak daha ıyı olacaktır.Sonra yumurta sarısı surup fırında pısırıyoruz.











 


Ögulerım ıcınd face ayrı bır grup actım katılmak ıstersenız adres

https://www.facebook.com/groups/359426347501762/


https://www.facebook.com/groups/359426347501762/

https://www.facebook.com/groups/359426347501762/

24 yorum:

  1. canım ellerine sağlık nefis görünüyor Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Bende pişirirken koymuştum ama yeterli gelmedi.. pişirdikten sonrada üzerine ilave yapmıştım. Afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık.görüntü açısından da çok şık görünüyor.örgülerin de bi harika.eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. O bebek takımına bayıldım, ne güzel şeyler yapıyorsun arkadaşım sana yetişmek imkansız maaşallah valla

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, çok şeker olmuşlar,eminim tadı da çok güzeldir.Bu ara milföy hamuruna taktım.Habire bişeyler yapmak istiyorum.Sizin tarifinizi de deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok cici olmuşlar,mutlu günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
  7. Çok pratik ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş. ben yorum yazmıştım fakat gitmedi sanırım. Farklı kalıplarla tatlı tuzlu denenbilir. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. sunum çok hoş farklı malzemelerle yapılabilir..Şapkaları da çok beğendim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Milföy harika olmuş ellerinize sağlık. Ben de yuvarlak olarak yapmıştım ama bu kadar kabarmamıştı benimki:/ markadan markaya milföyün yapısı farklı oluyor sanırım. sizin milföyün markası nedir acaba?

    YanıtlaSil
  11. Yıldız milföylere bayıldım,fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk ıhlamurcum bende facede gormustum ama hatırlayamadım nerde artık gorduğum yerı not edıyorum unutmayayım dıye

      Sil
  12. fikir çok güzel, ellerinize sağlık, denemek lazım :)

    YanıtlaSil