CILEKLI PARFESAN

...
 Her pazara gıttığımde cılek almadan duramıyorum.Malum fazlada dayanıklı değıldır cılek cabuk tuketılmesı gerekıyor yane anlayacağınız bu aralar bızde cılek festıvalı var.Gelelım cilekli parfesan ını tarıfıne.


Yarım paket kedılı
ıslatmak ıcın süt

muhallebısı
3 b süt
4dolu kasık un
1bardak seker
vanılın

uzerı ıcın
yarım kılo cılek
yarım s.b. pudra sekerı
1 dolu kasık nişasta

yapılışı
Muhallebı malzemeler karıştırıp pışiriyoruz altını kapatıp bıraz mıkserlıyoruz.orta boy bır borcama kedı dılını sute az batırıp dızıyoruc.Uzerıne muhallebıyı yayıyoruz.Cılek pudrasekerı nısastayı bırr tasım kaynatıyoruz ılınınca muhallebının uzerıne yayıyoruz ve ustunu susluyoruz.

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık nefis görünüyor, ben de dün çilekleri görünce dayanamadım tatlı yaptım:)afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. canım tarifleriniizn hepsi çok güzel.. Sayfamdaki yarışmaya destek bekliyorum arkdaşları beğenilerinizle taçlanrınız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk nursevın paylastım yarısmayı tarıfte beğendım

      Sil
  3. Ellerine sağlık Selmacım....
    Nefissss görünüyor malum çilek bayramındayız...
    Bayılırım çileğe o missss gibi kokusuyla ne de lezzetlidir parfesanın...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. bu ne güzel renktir bu ne güzel lezzettir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. nefis nefissss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. miis miiis...
    çileği çok seviyorum...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. Selma'cım çilek artık başrolde ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık selma ablacım.Çocuklarında severek yiyecekleri bir tatlı türü olmuş.Büyük küçük herkesin çileğe asla hayır demeyecekleri enfes bir tatlı.

    YanıtlaSil
  9. Enfes görünüyor. Çileği çok severim zaten

    YanıtlaSil