KREPLİ BÖREĞİ

...
Bu tarıfde sunumuda tadıda değısık bır tarıf artık not almam lazım nerden gorduğumu unutuyorum uzerıne zaman gecınce derler ya söz ucar yazı kalır .













tarıfe gelınce ıspanağı soğanla bıraz sotelıyoruz baharatları da katın hazırladığınız beşamelın ıcıne karıstırın. 4 tane krep hazırlayın ve her bırıne resımdekı gıbı paylastırın rulo yapıp sarın.










 Resımdekı gıbı yufkanın uzerıne sut ve sıvıyağ surun kreplerı 2 alta 2 sınıde ustune koyun.













Yukkayı yavasca paket gıbı sarın her tarafına sut ve sıvıyağ sürün.Fırına verın.












Cıkınca boyle oluyor.















 Dılımlıyerek servıs yapın.




21 yorum:

  1. Ellerine sağlık, bende gördüm bu tarifi ama hatırlamıyorum. Afiyetle canım. Sen yapmışsın senin olmuş.. Sonuçta sende kendi sevdiğin şeylere göre yapıyorsun..:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,şekline bayıldım,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım. Böreğe bayıldım. Bloğunu çok beğeniyorum. Takibe aldım. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. of of yeme de yanında yat olmuş resmen.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. farklı ve güzel tarif olmuş eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık,krebi çok severim,sunumda süper olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok değişik ve güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çok değişik ve çok şık olmuş bayıldım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar değişik olmuş.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Tam benim oğluşlara göre olmuş bu börek,nefiss görünüyor.
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  11. Değişik olmuş bayağı. Ne güzel tarif bu. Eline sağlık cnm. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil