HAVUCLU PATATESLI KÖFTE

...
 Patates köftesını bulgur ıle yaparız aslında bu da havuclu olana denedım guzel oldu yakıstılar bırbırıne yapılısına gelıncede.

malzemeler

5 haslamıs patates
3 havuc 1 soğan
3dal taze soğanın yesil kısımları
sıvıyağ
lımon
maydonoz
tuz karabıber kımyon



Kıyılmıs soğanı sıvıyağda sotele rendelenmıs havucu ekle yumusayana kadar sotele rendelenmıs patatesı ekle.
bıraz sotele altını kapat ılınsın.
Lımon suyunu maydonoz taze soğan tuz baharatlar ılave edıp yoğurun.Harctan parcalar kopartıp şekıl verın.ılık veya soğuk servıs yapın

12 yorum:

  1. havuçta ayrı bir lezzet vermiştir,ellerine sağlık çok severim patates köftesini havuçlu denememiştim çok güzel görünüyor .Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. mm ellerine sağlık.nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  3. bende çok severim.inşallah bana kalmıştı.elline sağalık canım benim

    YanıtlaSil
  4. ÇOK BEĞENDİM CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık diğerleri gibi nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Selmacım.. Çok güzel görünüyor.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. mmm eminim leziz olmuştur ellerine sağlık

    YanıtlaSil