NOHUTLU PİLAV

...



 Nohutlu pılavı gorunce hıc dayanamam .Bazen dısarıda el arabasında stıyorlar ama onlardan cesaret edıp yıyemıyorum tabı nasıl pistiğinı bılmıyoruz eve gelınce hemen yapıyorum tarıfıne gelınce herkezın bıldığı gubı bız bılmıyenlere anlatalım.

malzemeler
1bardak haslanmıs nohut
2bardak pirinc
3bardak tavuksuyu yoksa normal su
bıraz tereyağ sıvıyağ karışımı


yapılışı
yağları tencere koy erısın yıkanmmıs pırıncı ekle bıraz kavur tuzunu ve suyunu ekle nohutu ekle kapağını kapat kısık ateşte pısır.


9 yorum:

  1. tarifini görünce tebessüm ettim:)Bilmiyorum seksenleri izliyomusun,geçen haftaki bölümde nohutlu pilav olayı vadı.Hatta eşim de sen de yapsana dedi ama başka şeyler yapmaktan ona fırsat gelmedi.tarifin de benim için tevaffuk oldu yani.ellerine sağlık canım ablacım.sevgi ve muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sulecım dızıye arada bır bakarım senın yorumunda benı gulumsettı tsk

      Sil
  2. Ellerine sağlık ,nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. ne çok severim sen de ne güzel yapmışsın arkadaşım afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  4. çok severim nohutlu pilavı .ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. pilavın sunumunu çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk uğurboceğım bır arkadasımda gormustum

      Sil