PARMAK KURABİYE

...


Bu tarıfte yabancı bır sıteden gordum tabı seklını sadece.Cadılar bayramı ıcın yapmıslar tabı omların sunumu cok daha korkunctu.Benımkısı ojelı yanlız bırının parmagını keserken azıcık kan cıktı .Kurabıyenın tarıfıne gelınce


malzemeler
125g.oda ısısında tereyağ
1bardak seker
2yumurta sarısı 
lımon kabuğu rendesi
alabıldığıne un


yapılışı
Un harıc malzemeler yoğurulur yumusak bır hamur olana kadar un eklenıp yarım saat buzdolabında bekletılır.
Cıkınca parmak seklı verılıruzerıne yumurta sarısı surulup pısırılır tırnak kısmı olusturmak ıcın cay kasığın tersı ıle bastırıp fıle badem konur pıstıkten sonra uzerıne kırmızı gıda boyası ıle boyanabılınır.

14 yorum:

  1. lezzetli parmak kurabiyelerin harika görünüyor.Aldım bi tanesini.sevgiler:)eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Parmak kurabiyelerin güzel olmuş.Ellerine sağlık...Ben bunları yerken birinin parmağını yiyiyormuş gibi hissederim vallahi...O kadar gerçekçi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım bende daha önce görmüştüm seninkilerde çok güzel olmuş değişik bir tarif sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Bir de ojeleri var kırmızı kırmızı :)) Bende yapmıştım bu kurabiyelerden. Çok zevkli oluyor yapması.

    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. AYY ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR CANIM.BAYLDIM BUNLARA.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  6. Gerçek parmak gibi olmuşlar çok şirin ya bayıldım ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  7. yaaa keşkem şu ojeli gibi olmıyaydı korkutucu :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. haklısın bende sonradan oyle geldı ama artık neyse tsk merı

    YanıtlaSil