Çikolatalı Trüf

...
Çikolatalı Trüf

Çikolatalı Truf sofra dergisinde gördüğümde hemen yapmam lazım dedim.Benim bu tatlı düşkünlüğüm
ne olucak sonumuz kakalım neyse gelelım çikolatanın tarifine

Çikolatalı Trüf

ÇİKOLATALI TRÜF malzemeler

300gr bitter cikolata
1 paket krema
yarım turk kahve fincanı pudra şekeri
2 büyük yumurtanın beyazı
1 limon kabuğu rendesi


çikolatalı trüf yapılışı
Bitter çikolatayı benmari usulü eritin.
Kremayı ıyıce cırpın pudra şekeri ilave edıp kenara ayırın.
Ayrı bır yerde yumurta aklarını ıyıce köpük olana kadar cırpın
Çikolataya ekleyip cırpmaya devam edın
Krema ve rendlenmiş limon kabuğunu ekleyin.
Kremayı kuplara pay edip buzdolabında 3-4 saat bekletın servis zamanı susleyın ben uzerıne beze ufalayıp koydum tadı cok yakıstı afıyet olsun

12 yorum:

  1. Selmacım,
    eline sağlık,tatlı nefis görünüyor,
    hayırlı bayramlar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    242. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    Mutlu Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zaten sana gelıyorum yorumda yazmıstım bende sen takıpteyım ıyı bayramlar

      Sil
  3. Afiyet şeker olsun canım..Hepimizin bu tatlı aşkı ne olacak bilemiyorum :) Yenmezmi bu tatlı şimdi :))

    Elerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Selma ablacım.Hayırlı bayramlar.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir paylaşım ellerinize sağlık blogunuzu çok beğendim takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Harika canım ellerine sağlık.İyi Bayramlar :)

    YanıtlaSil