Reyhan Şerbeti

...
Reyhan Şerbeti
Reyhan şerbeti bu şerbetin bu kadar lezzetli olacağını tahmin etmedım yoksa daha once denerdım.Bılmeyene icirin icinde  ne olduğunu anlamaz
Reyhan Şerbeti

 Reyan şerbetın yapılışıda cok kolay 1demet rehanı yıkayıp genış ı yere alın  üzerine 1lıtre kaynar su dök.Üzerıne yarım su bardağı şeker koy az gelırse sonrada eklersınız bır kac damla limon şeker erıyene kadar ara ara tahta kaşıkla kariştırın rengide cıkıyor beklesın sonra süzüp sürahiye alıp dolapta soğutun.
Reyhan Şerbeti

6 yorum:

  1. Çok güzel reyhandan böyle renk nasıl çıkıyor en kısa zamanda deniycem ,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu renk kırmızıya donuk renk alırsan olur cızel tsk

      Sil
  2. elinize sağlık selma hanım olsada içsek :)

    YanıtlaSil
  3. Peçeteye bayıldım şerbet zaten harika ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk deryacım porlandtan almıstım peceteyı belkı almak ıstersın dıye dedım bende gullu olanları daha cok seviyorum

      Sil