ÇOBAN SALATA

...
Herkese yeniden Merhaba!  Bozuk olan bilgisayarıma kavuşmamın sevinciyle şükür kavuşturana diyerek söze başlıyorum. Gerçi kimsede sorup merak etmedi ama, sağlık olsun. Yorum yazamamış olsam da  ben sizi yinede cepten telefonumdan takip etmeye çalıştım tüm arkadaşlarımın blogların da yine çok güzel yazılarla karşılaştım vakit  geçirdim , şimdide sizin güzel vakit geçirmeniz dileğiyle yeni tarifim ile  baş başa bırakıyorum.

ÇOBAN SALATA

Çoban salata nasıl yapılır. diye sormuş olsaydım, tabi ki herkesin bildiği bir soru olurdu, öğrencilerin karşısına sınavlarda böyle bir soru çıksaydı sanırım onlarında en kolay cevaplayacağı soru bu olurdu. Ama ben yinede   çoban salatasının tarifini bir kezde kendi usulümle size anlatmak istiyorum.



1Soğanı küçük doğra tuzla ovarak acısını alıp yıkayın., 2 salatalık 3 domates 3 sıvrı biberı de kucuk doğrahepsini birbirine karistırıp maydonozuda doğra ekle servıs tabağına al üzerine yarım lımon tuz bıraz zeytinyağ gezdir afiyet olsun

14 yorum:

  1. Vallahi ben merak ettim Selma hanım. İşte yeminle söylüyorum.. Hatta aklıma tatile gittiniz internet yoktur belki diye inanın bugün düşündüm..:))
    Kalp kalbe yine karşı çoban salatasının tarifini vermişsiniz bugün ben de az önce domates ezmesi salatasının tarifini verdim. Sanırım canımız yine aynı şeyleri çekti..:))
    Selamlarımı gönderiyorum. İnanın düşündüm arkadaşım ama hayra yordum..:))

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum ben senin yuregini arkadasim ufak bir sitem yaptim sadece hemen bloguna bakiyorum

    YanıtlaSil
  3. Canım salatan nefis görünüyor sunumda çok cezbedici.Bu servislerden bende istiyorum kısmetse sunumlara şıklık katıyor. Kadir Gecen mübarek olsun dua ile...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım benimde bir ara bozulmuştu bilgisayarım çok zor Ellerine sağlık sunumun çok güzel olmuş afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim salatalardan biridir,eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. bende oyle cobanlarımız sağolsun onların tarıfı

    YanıtlaSil
  7. Çok şık bir sunum olmuş, mis gibi yaz domatesleriyle nefis ,harika görünüyor :))

    YanıtlaSil
  8. Salata sofralarımızın vazgeçilmezi ama kase de sunuma çok şıklık katmış. Paşabahçenin kasesi gibi geldi, resimler, tarif hepsi şahane.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coktsk ıhlamurcum tarıfe kolay tabkı ama gorsellık iştak acıyor once goze sonra mıdeye hıtap edmek lazım senın sunumlarınıda tarıflerınıde cok beğenıyorum evet paşabahceden ıyı bayramlar

      Sil