Vişne Suyu

...

Vişne Suyu

Vişne Suyu

Ev yapımı vişne suyu yazın ben cok sıvı tuketirim gerci her zaman suyu severim.Evde meyve suyunu kendım hazırlarım hazırları cok nadir alirim hemen hemen hepsini denemiştım bu da onlardan biri.

Vişn suyun malzemeleri

yarım kilo vişne
1 bardak şeker
3 bardak su
Vişne Suyu
yapılışı
Vişneleri yıkayıp tencereye alın.Üzerıne seker ve suyu ekleyın.Kaynamaya başlayınca vişneler catlayana kadar kaynatın .Catladıktan sonra 2-3 dakika sonra kapatın daha fazla değıl yoksa suyu berak olmaz bu da bır püf noktasıdır.Altını kapattıktan onra tencerenın kapaını kapatıp soğuna kadar bekletın sonra süzüp şekerenı ve suyunu  kontrol edin gerekirse ekleyın .

11 yorum:

  1. Evde meyve sularına merakım benim de var:)
    Ellerine sağlık,

    Hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
  2. Visne suyunu gercekten cok severim helede elde yapilmis gibisi yok ellerinize simdiden iyi Bayramlar

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım ....
    Ohhhh buz gibi içeceksin şöyle kana kana...
    Afiyet olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Nasıl severim. Annem de evde yapar meyve suyunu. Tadına doyum olmaz..:))
    Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk kedicik yazın bol tuketmek lazım anneye selamlar

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil