Ev Yapımı ıce tea

...
ıce tea

Ice tea hazırı varda, bız evde yapamayızmı tabıkı yaparız hemde cok kolay şöyleki.


İce tea malzemeler

1 su bardağı taze demlenmiş cay sadece  demı olacak

yaım su bardağı toz şeker

5 bardak su

lımon dılımlerı
ıce tea

ıce tea nin yapılışı

Çay taze demlenmiş olsun yoksa acı olur bu da bunun püf noktasıdır sıcak ıken sadece dem koyup şekeride ekleyıp erıyene kadar karıstırın.Uzerine 5 brdak su ekle lımonları kat karıstır tadına gore az gelırse şeker ekleyebılırsınız.Buzdolabında soğutun icerken buz ılace edıp ıcın ıste bu kadar kolay afıyet olsun.

22 yorum:

  1. Ohh serin serin olsada içsek eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senın ıcınde yaparım oyacım bereber ıcerız tsk

      Sil
  2. Merhabalar,bende ice tea yapmak istiyordum bulanik olur diye yapmiyordum paylasim icin tesekkürler
    sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  3. Nasıl enfes, nasıl iç açıcı görünüyor..Her zaman olduğu gibi bardak altlıklarınıza da bayılıyorum..:))
    Ellerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senın örgulere bayılıyorum tsk kedicik

      Sil
  4. Nefis olmuş ,sunumda harika ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Leziz görünüyor.. ayrıca bardak altlıklarına da bayıldım. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım...
    Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar mı çok kolaymış şaşırdım ve de harika olmuş bu paylaşımın sevenlerin gözü aydın olsun benim de aklım da olsun canım teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tsk ederım macıde bu kadarda kolay sımdıden afıyet olsun macıde

      Sil
  8. oh oh sıcak günlerde nefis olur valla :)
    Selma abla gelmeme son 15 gün kaldı.Yaparsın artık bana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sule ne kadar az kalmıs hayırlısı ınsallah tabıkı yaparım ne demek

      Sil
  9. ellerine sağlık canım ablam :)

    YanıtlaSil
  10. biz yaptık çok güzel oluyo

    YanıtlaSil
  11. bir ev yapımı limonata hastasıyım birde bunun.. ama soguk çayı yapmayı denememiştim, kekin yanına bunuda yaparım;) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. ben tsk ederım yesım afıyet olsun sımdıden

    YanıtlaSil
  13. Bugün hava çok sıcak İstanbul'da, şimdi ne iyi giderdi bir bardak :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil