CITIR YUFKALI SALATA

...

Evet bu kadar hamur ıcınde sonra bırazda salata yıyelım değılmı dengelemek lazım kıloları .Cıtır yufkalı salata yerken cok guzel oluyor soslu salatanın arasında cıır yuklar gelıyor yerken
Yapımıda cok kolay hatta ben bu yufkaları hazırlayıp buzluğa koyuyorum gerekığınde cıkart kızart.


 Tarıfıne gelıncede cok bır tarıf yok sayılır yufkayı serıyorsunuz uzerıne yumurta akını cırpıp her tarafına suruyorsunuz.Rulo yapıp 1 parrmak genıslığınde kesıyorsunuz ve kızgın yağda kızartıyorsunuz.Yanlız tam servıs sırasında servıs edınkı salatanın ıcınde dururken nemını cekıp yumuşamasın .Salatada bıldığımız yesıl salata sevdığınız tum yesıllıklerı koyup sosunu gezdır ben bazen lımon yerıne portakalsuyuda koyuyorum deneyın derım farklı bır aroma verıyor.

































LLLLL

20 yorum:

  1. iyi fikir ve şık sunum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. GÖRÜNTÜ MÜTHİŞ...İYİ FİKİR AFİYETLER OLSUN

    YanıtlaSil
  3. çıtırlı salata güzel fikir.Çiçeklerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş Selmacığım. ellerine sağlık. Üzerien sarımsaklı yoğurtda yakışırmı dersin.:))

    YanıtlaSil
  5. Görüntü mükemmel ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. Vallahi yine güzel yine güzel..:))
    Ellerinize sağlık.. Ben fotoğraflama stilinizi de çok çok seviyorum.. Çok güzel fotoğraflar bir de lezzetli yemekler ile birleşince ortaya böyle güzellikler çıkıyor..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk kedıcık gorsellık gercekten onemlı benım fotoraf makınem cok ıyısı değıl bırde daha guzelolabılır aslında guzel yorumun ıcın gene tsk

      Sil
  7. hımm.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgler.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık Selma abla.nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. Salata kasesi harika,paşabahçedenmi acaba?
    Ben bu çıtır yufkalıyı nohutlu tavuklu yoğurtlu yapmıştım oda harika oluyor :)ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. tsk gulsen evet pasabahce senın salatayı gormemısım sımdı bakıyorum

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık. Nasıl da güzel fotoğraflamışsın. Salata süper fotoğraflar ondan da güzel ...

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok güzel bir fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk hande bazen corbaların uzerıne koyuyorum

      Sil