FESTE MERCIMEK KOFTESI

...
FESTE MERCIMEK KOFTESI
 MERCIMEK KOFTESIDaha once yaptığım mercımek koftesı ıle aynı sadece sunumu değısık seklınıde devrı alem sıtesınden gordum yapılısıda şöylekı közlenmıs kırmızı bıberlerı muffın kalıbına gore kesdıyorsunuz.Alt taban ıcın bır yuvarlak kesıp yerlestırın sonra etrafına gore kesıp yerlestırın ıcıne mercımek köftesini koyun  hepsını yapıp ters cevırın cecıl peynırı ılede püskül yapın bu kadar kolay ama sunumu farklı afıyet olsun.
FESTE MERCIMEK KOFTESI

33 yorum:

  1. Selma Hanımcığım yine çok lezzetli şeyler yapmışsınız.Nasıl severim mercimek köftesini anlatamam.. Ama böyle bir sunum hiç görmemiştim. Çok enteresan yaratıcı bir fikir olmuş cidden.. Annemin her gününde benden illaki bulgurlu birşeyler yapmamı isterler gelen misafirler. Bu seferkinde bunu deniyim çok hoşlarına gidecektir eminim.
    Sizin de ellerinize kollarınıza sağlıklar diliyorum sevgili arkadaşım..
    Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. yine yine şaşırtıcı ilginç leziz harika şeyler kıskanıyorum ama :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. eLLERİNE SAĞLIK CANIM. Bir sayfada görmüştüm bende. Çok iyi yapmışsın. süper sunum.

    YanıtlaSil
  4. Canım döktürmüşsün yine. Bayıldım ellerine sağlık tam fes olmuş yan :))))

    YanıtlaSil
  5. Çok şık bir sunum olmuş ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. değişik ve güzel bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. sunum gerçekten harika çok güzel görünüyor :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık.. Çok şık bir sunum olmuş..

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir sunum olmuş,çok beğendim eline sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım çok şık ve güzel bir sunum olmuş...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. çok hoş olmuş.ellerine emeklerine sağlık.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Selam canımmm bugün aklıma mercimek köftesi nasıl vurdu bir bilsen bir tabak hemencecik yollardın inan bana .Canım sunumun da çok hoş olmuş ellerine sağlık olsun darısı başıma inşaAllah .sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Senin tariflerine bayılıyorum :)Sunumu da çok hoşmuş.Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senınpaylasımlarına bayılırıyorum oturduğumuz yerden ıstanbulu oğrenıyoruz cok tsk ederım busra

      Sil
  14. Çok şirin ve iyi fikir.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk sunum ıcın guzel oluyor cokta basıt ben gecen sızın sıede yorum yazacaktım ama bır turlu yazamadım

      Sil
  15. Aaa harika görünüyor , bende diyorum mercimek koftesi nerde :)) Sunum çok şık tamda özel günlere yakışır ,ellerine sağllık canım :)

    YanıtlaSil
  16. harika bir sunum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor..Çok orjinal bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil