Şeker Hamurlu Kurabiyeler

...
Şeker Hamurlu KurabiyelerŞeker Hamurlu Kurabiyeler
Bu da benım ılk Şeker hamurlu kurabıyem. Onun ıcın elımde az renklıler kalmıstı hem değerlenmıs olsun dedım.Daha cok kurabıye tarıfını de denemek ıstedım seker hamuru ıcın uygunmu dıye hamur tamam da acmada kalınlığı ıyı ayarlamak gerek galıba ama gercekten cok ınce ısmıs yane bır daha cok ozel gunde yaparım herhalde.Gelelım tarıfe.


MALZEMELER


500gr un
250gr tereyağ
1yumurta
125gr pudra sekerı

Bütün malzemelerı karıstırıp hamur yapıyoruz merdane ıle orta kalınlıkta acıp ıstedığımız bır kalıpla sekıller cıkarıp fırında pısırıyoruz .Cıkınca soğuduktan somra seker hamuru ıle susluyoruz.







18 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok cici olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  2. Selma Hanım gerçekten sanat eseri gibi olmuşlar. Çok profesyonelce.. Ben deneyemem yapamam herhalde..:))
    Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sımartıyorsun benı sadece ufak bır deneyım dedım sen daha guzelını yaparsın cok tsk ederım

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım çok şirin olmuşlar...
    İlk denemeye göre gayet başarılı...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok güzel olmuş kurabiyeler:))

    YanıtlaSil
  6. ilk deneme için gayet başarılı eline sağlık...

    YanıtlaSil
  7. çok şirinler ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Selmacım.. Ben henüz denemedim.. Yazın yapacağım, orada çok akraba çocukları var ..yedirecek birileri lazım.. :))) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk oya evet yedırcek ınsan da lazım haklısın

      Sil
  9. ellerine sağlık selma ablacım.Tam kızlarıma göre olmuşlar.aldık içinden:)sevgiler...

    YanıtlaSil