TAZE SAĞANLI VE SADE KATMER

...
TAZE SAĞANLI VE SADE KATMER
 Bu sabah erken kalktım katmeryapayım dedım evdekıler uyurken mayalanma suresı var tabı acaba dıyorum hamuru aksamdan yapıp buzdolabına koysak sabahta kullansak olurmu kı*bırını sade bırınıde taze soğanlı yaptım pastalınde gordum aldım tarıfı mayasızda yapmıs ben mayalı yaptım.

TAZE SAĞANLI VE SADE KATMER


























TAZE SOĞANLI VE SADE KATMER 

Yarım su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı su alabıldığıne un maya tuz malzemem bu kadar hamuru yapıp yumusak bır hamur yoğuruyorsunuz uzerını ortup mayalanmaya bırakın.
Bezelere bolup bıraz daha bekletın sonra pasta tabağı buyukluğunde acıp bolca yağlayın rulo yapın kendı etrafında cevırın bbıraz yağını cekınce tava buyukluğunde acıp arkalı onlu kızrtın.Taze soğanlı ıse kı tavsıye ederım şöylekı bezeyı ılk acıp yağlayınca taze mınık doğranmıs taze soğanları serpın rulo yapın gul seklınde sarın tabak buyukluğunde acın arkalı onlu kızartın.afıyet olsun








16 yorum:

  1. Ah şimdi sabah sabah nasıl canım çekti vallahi anlatamam. Evlerimiz yakın olsa koşa koşa size kahvaltıya geleceğim..:))
    Bu tarifte benim için çok iyi oldu en kısa hemen de en kısa zamanda deneyeceğim..
    Afiyetler olsun inşallah..:))

    YanıtlaSil
  2. Ellerien sağlık canım. Çok severiz. Canımda istedi vallahi.:))

    YanıtlaSil
  3. mmm sabah sabah harika bi tarif oldu.Selma ablacım.Mayalı hamuru dolapta tutabilirsim.Hiç bişiy olmaz.Ben buzdolabı poşetine koyup atarım dolaba.hatta 2-3 gün bile kalabilir.
    ellerine sağlık.sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm ıyı ozaman aksamdan yapıp sabah pısırmek daha kolay olacak

      Sil
  4. Mmmmmm nefis acıktım ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olur mis gibi katmer kokusuyla uyanmak ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bende yapacak listeme ekledim canım. Ellerine yüreğine ve resimler içinde gözlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Selmacım.. Uzun zamandır yapmamıştım.. Aklıma getirdin, canım istedi..Afiyet olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Nefisss kakvaltılarda sıcacık nede güzel olur ama :)

    YanıtlaSil
  9. istersen yayınlama seni uyarmak istedim arkadaşım şu an bakıyorum da sağ tarafta bu siteye katılının altında izlediklerimin hemen altında reklamlar çıkıyo ve acayip sransparan giyen bi kadın var içi tamamen gözüküyor ve şey diyo arkadaş bulabilirsiniz görüntülere bakın bilmem haberin varmı hoşçakal

    YanıtlaSil
  10. Aa hic farkinda degilim devamli degistigi icin simdi disarda ipaden giriyorum eve gidince hemen ilgilinecegim

    YanıtlaSil