TEREYAĞLI YUMURTA KAPAMA

...
TEREYAĞLI YUMURTA KAPAMA

TEREYAĞLI YUMURTA KAPAMA
Herkeze gunaydın .Bu sabahta kahvaltıda yumurta kapama var tarıfı severek takıp ettığım uğurböceğımde gormüstum zaten yumurtayı severım bu da cok guzel ve kolay oldu,




TEREYAĞLI YUMURTA KAPAMA



























TEREYAĞLI YUMURTA KAPAMA 

Tarifi cok kolay yumurtayı haslıyorsunuz boyuna ortadan kesıyorsunuz.Tvada tereyağını erıtıpyumurtaları koyuyorsun ıstedığınız baharatı tuzu serpıstırıp bıraz ba yumurtaların uzerıne ytereyağ gezdırın .Tavada bıraz kızarsın altını kapatıp ekmeğı bana bana yıyın afıyet olsun.

19 yorum:

  1. Allahıım ne güzel olur.. Hafif kırmızı pul biber ve kimyon.. Yeme de yanında yat derler ya hani..:))
    Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Selmacım sana yakın olmayı nasıl isterdim. Ellerine sağlık canım nasılda güzel duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok uzak değılız beklerım

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  3. Deneyip beğendiğine çok sevindim,bizimde kahvaltı masamızdan eksik olmaz afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Yarına hemen yapıcam bunu ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık Selmacım çok nefis görünüyor sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Kahvaltılıkların kralı olmuş elleri ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ilginç ilk defa görüyorum olabilirlerimin arasına girdi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk merı yumurtayı sevıyorsan bunuda seversın

      Sil
  9. Değişik bir yumurta tarifi olmuş. Deneyeceğim. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumurtayı sevıyorsanız bunuda seveceksınız tsk harıka

      Sil
  10. Çok hoş bi görüntü eline sağlık selma hanım :)

    YanıtlaSil