PATATESLİ BULGUR PİLAVI

...
 Patateslı buldur pilavı nursavınce lezzetlerde gormustum tarıfı oradan aldım .Pılavları cok severım her gun var dıyebılırım yemekte .Bugunde tavuklu pılav var bu gıdısle ne olacağız bakalım neyse gecelım tarıfe.

 malzemeler

1 su b. pılavlık bulgur
1 soğan
1 orta boy patates
tereyağ sıvıyağ
1tatlı k.salca
2b.su
tuz karabıber pulbıber



PATATESLI BULGUR PİLAVIN YAPILISI

Patesı soyup tavla zarı buyukluğunde doğrayın .Tencereye sıvıyağ tereyağ karısımı ekle .patateslerı bıraz kabuk tutana  kadar kavurun. Salca ekle bıraz daha kavur bulguru ekle tuz  baharatları ekle karıstır suyunu ekle varsa et suyu veyahut tavuk suyuda guzel olur kapağını kapat kaynadıktan sonra kısık ateste pısır.


bu kırlentıde arkadasımma ordum

bunlarda bardak altlıklarım orneğını kedımın hobı defterınden aldım

17 yorum:

  1. lezzetine lezzet katmıştır patates
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Canım maşallah kırlent ve bardak altlıkları çok cici ellerine,emeğine sağlık.Pilava gelince nefis sunumuda harika ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canımm ellerine sağlık patatesli bir iki kere yapmıştım gerçekten güzel oluyor lezzeti afiyetler olsun,el işlerin de şahane görünüyorlar canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Patatesli bulgur pilavını çok severim.Yanında da yoğurt.Ohh mis:)

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel hele o pilav nesif duruyor. Bardak altlarını da çok beğendim. Yapmayı istediğim bir şeydi . Sanırım artık daha fazla aramama gerek kalmadı...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım patates çok yakışıyor bende yaparım yanında cacıkla çok severim afiyet bal olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Kıyamam güzel arkadaşım.. Ellerine sağlık.. Senin bardak altlıkların benimkilerden güzel olmuş inan ki.. Ellerine sağlık. Patatesli Bulgur pilavını da öyle çok severim ki..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coktsk kedıcık senınkıler daha guzel kalplı

      Sil
  8. Bulgur pilavını bizde çok severiz.. Ellerine sağlık. El işlerinde çok güzel olmuş.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. El işleri çok şirin olmuuş :)
    bUlgur pilavına patatesi çok yakıştırıyorum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil