KAĞIT HELVA PASTASI

...
 Kağıt helvalı dondurmayı cok severım bırde pastasını deneyelım dedım. Yapımıda cok kolay yarım saate hazır .
Kağıt helva pastanın yapılısı

3 tane kağıt helva
1tane orman meyvelı şanti yarım bardak sut ıle hazırla
cılek

kağıt helvanın yapılısı

Servıs tabağına az şantı sur kı kağıt helva tabakta kaymasın helvanın uzerıne şantı sur uzerıne dılımlenmıs cıleklerı dız 2ıncı helvanın altınada az santı sur cıleklerın uzerıne koy tekrar santı cılek ve ucuncu helvayı da uzerıne koy santı ıle her tarafını kapla dıledığın gıbı susle Buzdolabında dınlensın bıraz yoruldu ben hatta buzluğa koydum ama cıkarınca kesmede zorlandım sız buzdolabında tutun afıyet olsun.



18 yorum:

  1. Günaydınlar.... Pasta harika görünüyor. Bu pastayı yıllar öbce bende denemek istemiş ve keserkeb sizin yaşadığınız dağılma problemini yaşamıştım. Hata nederen kaynaklı diye araştırmadım ve bir dahada yapmadım ama sizinkinin dağılmış hali bile lezzetli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bıraz zorladı tadı cok guzel oldu oda ısısnda olunca cok dağılmıyor bence gene yap

      Sil
  2. bu nasıl bir güzellik, kağıt hevaya bayılırım,pasta olarakta güzeldir herhalde ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bende denemiştim geçen yaz, içerisine konan malzemelerin sulu olmaması lazım.. Ben çikolatalı yapmıştım..:) Çilekliside enfes görünüyor. Ellerine sağlık. Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  4. Bir yemek kitabından görmüştüm bu yaz deneyecektim.Dondurma ile yapılıyordu.Aklıma düşürdün bak :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Nefisss olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık canım çok pratik ve çok da lezzetli görünüyor:) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hem kolay hemde güzel bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ayy Selma abla naapmışsın öyle.Bakarken bile canım nasıl istedi.Harika bişey bu.Buralarda kağıt helva bulmam şimdi naapcam:)hevesimi Türkiyeye saklıyım barii.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sulecım adresı ver hemen kargoyla gondereyım tsk

      Sil
  9. Çok pratik ve kızım kağıt helvayı çok sever:)

    YanıtlaSil