YUFKALI PUF BOREK

...
 Herkeze gunaydın haftasonu gec ve uzun kahvaltıda yapabıleceğınız cok pratk ve lezzetlı bır tarıf yufkalı puf boreğı.bır kere deneyın sızde benım gıbı bas tacı tarıfınız olacak.yufkalı puf boreğın tarıfıne gelınce soylekı


malzemeler

yufka sayısı kadar yumurta beyaz peynır

yapılısı

yufkayı tezgaha serın bır yumurtayı cırpıp her tarafına surun beyaz peynırı uzerıne gezdırın 3 parmak enınde katlayın.Sonra 3 parmak enınde kesın kızgın yağda kızartın puf boreklerınız kazır kestığınız yerlerden peynır tasmasın kızarırken cıkabılıyor yağda yanmasın cok fazla peynır koymayın ıcıne bu kadar basıt ve cok lezzetlı afıyet olsun

16 yorum:

  1. Kaç zamandır canım nasıl puf böreği istiyor anlatamam ama hamur açmaya üşendiğim için yapamadım bu tarifi mutlaka uygulamam lazım..:))
    Çok çok teşekkürler....:))

    YanıtlaSil
  2. Tam kahvaltı böreği olmuş ellerine sağlık canım. Ben bunu günün her saatinde yer yerim nefis görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar lezzetli görünüyor. ellernize sağlık. Dediğim gibi zaten resimlerin yeter. Bence bu resimlerini bir yerde toplayıp yayınla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face de yayınlıyorum you tube kanalım var slayt resımlerı orda yayınlıyorum

      Sil
  4. selma ellerine sağlık bugün hemen denicem bu tarifi harika gorunuyor

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim canım.hem kolay hem lezzetli.ellerine sağlık.segiler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çıtır çıtır harika bir lezzet.

    YanıtlaSil
  7. seviyorum böyle tarifleri,hem pratik hemde eminim ki nefis.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar pratik bir tarifmiş bu..Ellerinize sağlık.Hemen yapılmalı..

    YanıtlaSil