NAR EKSILI KISIR

...

 Gecenlerde feshaneye gittigimdehttp://huselha.blogspot.gr/2013/04/feshanede-hatay-gunleri.htmlnar eksisi almistim kisirlara salatalara cok yakisiyor nar eksisi bu kisirda onunla yaptim


 Nar eksili kisirin yapilisi soyle

malzemeler
2su bardagi kisirlik bulgur
1 su bardagindan biraz daha fazla sicak su
2kasik domates 1kasik biber salcasi
yarim su bardagi siviyag
4corba kasigi nar eksisi
5ince kiyilmis taze sogan
maydonoz taze nane tuz baharat

yapilisi
Bulgurun uzerine sicak suyu dokup uzeri kapatilirki kabarip sissin suyunu tamamen cekince icine salcalar tuz ve istedi[iniz baharatlar eklenir aci isterseniz acida ekleyebilirsiniz iyice karistirilirsonra siviyag ve nar eksisi eklenir tadi kontrol edip taze sogan nane maydonoz ekle hepsini harmanla afiyet olsun



18 yorum:

  1. acaba kısır sevmeyen var mıdır ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Cok sevelir kisir sende bir baska yapmissin arkadasim nar eksiside cok yakisir ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık.kısırın tadını hiç bişeye değişmem.çok seviyorum.Selma abla ben 4 sene beylikdüzünde oturdum.Resimlerden oraya benzettim.Doğru mu?sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sulecım beylıkduzunde oturuyorum gene buraya gelırsen komsu oluruz

      Sil
  4. Sabah sabah nasıl canım istedi :)) Çok severim kısırı hele de nar ikşiliyse..

    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Hatay da nar ekşisi ile yaparlar kısırın adına da Sarmaiçi derler.. Yemesi bir harika olur ellerinize sağlık diyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk kedıcık doğru dıyorsun samaıcı derlere benım esım hataylı

      Sil
  6. Kızım nar ekşisinin hastasıdır her türlü salataya neredeyse şişeyi boca eder ellerinize sağlık sevgiler<.9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızımız ağzınıntadını bılıyormus demekkı tsk ev atolyesı

      Sil
  7. Nar ekşiside çok yakışır kısıra ,ellerine sağlık harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Şahane olmuş,bayılırım.Elinize ve zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ah nasıl severim:)
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil