DOLGULU KEK

...
DOLGULU KEK
 Dolgulu kek adını uydurdum yoksa bıldığımız kek tarıfı.Benım klasık bır kek tarıfım var onu ayrı bır yaptığım zaman tarıfını koyarım sız bıldığınız bır kek tarıfını pısırın resımdekı gıbı kesın.Icını kanal gıbı oyun .
DOLGULU KEK
 bu resımdekı gıbı ıcıne ben bags pasta malzemelerınden aldığım hazır cıleklı joleyı doldurdum bırsenınmutfağında baska seklını gormustum.Sız ıstedığınız recel ,cukalatalı krema,muhalllebıde olur koyabılırsınız.Sonra kestığımız kapağını uzerıne kapatın ıslem bu kadar yanlız ben kapağını uzerıne kapatınca tam sabıt durmadı yane kaynasmadı ne yapmak lazımdı acaba kapağın yapısması ıcın*
DOLGULU KEK

DOLGULU KEK

18 yorum:

  1. ellerine sağlık.oldukça lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Oy nefis valla ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor ,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık renkl renkli çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Daha bloğum yokken çok sık yapardım senelerdir yapmadım yapıp eklemem lazım:)))Ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tsk derya sende yap sendende fıkır alırız

      Sil
  6. çok güzel olmuş canım.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. nasıl birşey bu aman allahım. Bunu karamelli yada çikolata soslu düşündümde kenardan ağzımın suyu aktı :) ama şimdi ben şeker tüketmiyorum dedikçe . Yapılırmı bu bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh gulaycım glukoz sekerı kullan hane seker hastaları ıcın meyve sekerıde dıyorlar

      Sil
  8. Elleriine sağlık canım çok nefis görünüyor .
    Tek kelimeyle bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Kendi yorumumun altına yazamadım :( Hayatımdan çıkarttım artık şekerin her türlüsünü canım benim. Ama alternatifler üretiyorum. Geçenlerde supangle yaptım . İçinde şeker yok sadece pekmez ( ki o da şekerli çok tüketmemek lazım ) ve çikolata ki o da olmazsa olmaz. Ama inan hiç fark yok. Yakında yayınlayacağım tarifi. Öptüm canım...

    YanıtlaSil
  10. doğru dıyorsun alternatıf uretmek gerek

    YanıtlaSil