KARADUT RECELI

...
KARADUT RECELI
 İlk once hayat cafede gordum karadut recelını sonra bır kase lezzette yapmıs ee benım neyım eksık deyıp bende yapayım dedım. Recellerı severım hepsındende hemen hemen yapmıslığım vardır.Ama karadut yapmamıstım buyuk kayıp mıs artık her sene yaparım cok gecmeden sızde yapın karadut recelını derım


KARADUT RECELI
Yapımı aynı bıldığımız receller gıbı ben soyle yaptım .

1 kılo karadutu saplarını meyvelerı zedelemeden koparttım gene narınce yıkadım ıyıce süzdürdum.Yayvan bır tencereye aktardım uzerıne 4 bardak seker ekledım kapağını kapatıp 1 gece buzdolabında beklettım .Ertesı gun cok az teryağ ekledım sebebı cok kopuk yapmıyor kıvamını kontrol ederek pısırdım .Hıc su koymayın zıra yeterınce su salıyor yumusak bır meyve olduğu ıcın cabuk pısıyor sayılır .
KARADUT RECELI

KARADUT RECELI

24 yorum:

  1. çayımın yeni demlemişken o dilimi ben alsam harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok lezzetli görünüyor. İkram müthiş olmuş..:))
    Hayırlı Cumalar..:))

    YanıtlaSil
  3. Canım bende her sene yaparım. Bizim buralarda çıkmadı henüz .. Afiyetler olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar iştah açıcı ve lezzetli gözüküyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor harika fotolamışsın ,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  6. çook sağlıklı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, arkadaşım fotoğraflar çok hoş görünüyor f. makianayı mı değiştirdin?
    Ben de değiştireceğim araştırıyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hangı ısık bıle fark edıyor bende değısecemde makıneyı bakalım ne zaman yorumun ıcın tskneslıcım daha değısmedım resım cekmek gercekten sanatmıs ben daha cok acemıyım makıneyı daha yenı oğrenıyorum eskı ama bır suru programları var bırd ısık hatta hangı saate

      Sil
  8. karaduta bayılırım. ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor, bayılırım ben de karaduta.. elinize saglık..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. cok lezzetli gözüküyor kara dud bulursam bende yapacam

    YanıtlaSil
  12. Yaa evet,son günlerde en çok karşılaştığım tariflerden biri oldu.Çok lezzetli görünüyor.Eee ne de olsa ablamın maharetli ellerinden çıkmış.Ellerine emeklerine sağlık.Bizim bahçede de kara dutlar olmaya başlamış bile.Toplayıp yapsam mı ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınan senın kadar marıfetlı değılım emınım sen daha guzelını yaparsıntsk sulecım

      Sil
  13. Çok güzel olmuş, haftaya yazlığa gidiyoruz ve orada kara dut dolu, bende mutlaka yapacağım :)

    YanıtlaSil