CITIR YUFKALI YALANCI MANTI

...
CITIR YUFKALI YALANCI MANTI
 http://huselha.blogspot.com/2013/05/citir-yufkali-salata.html    Gecenlerde yaptiğim citir yufkalari  bu sekıldede yapabılırsınız ınanın yemeye doyamayacaksınız hem kolay hem lezız ben bunlaradan hazırlayıp buzluğa atıyorum mısafır geldığınde hemen cıkart kızrt kullan corbaların uzerıne bıle koyuyorum.
Cıtır yufkalı mantının yapılısına gelınce hıc bır seyı yok lınke tıklayıp yufkayı nasıl hazırlanıyor bakın kızartın uzerını soslayın cıtır cıtır yıyın afıyet olsun
CITIR YUFKALI YALANCI MANTI

15 yorum:

  1. Ay maşallah maşallah..:))
    Daha önceki yayınınızda da okumuştum ve çok hoşuma gitmişti güzel şeyle üretiyorsunuz fikirler de mükemmel. Hem bu çıtır yufkaları yapıp buzluğa koyma fikri çok çok güzel ve çok pratik. Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ben bunu daha önce tavuklu nohutlu salata olarak yapmıştım,çıtır nefis oluyor,bu haliyle yoğurdun üzerine kıyma kavurup döksekde güzel olur sankim :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çoooooooooooooooooooooooooooooooooook

    YanıtlaSil
  5. Süper bişi olmuş :) bir gün yapmak şart oldu :)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle yorumları yapan tüm arkadaşlara katılıyorum.fikirler süper selma ablacım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Görünüşü sironu andırıyor.Çok güzel olmus ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen busracım tabı o el acması bızımkı tembel ısı tsk

      Sil
  8. Ellerine sağlık Selmacım..Sevgiler..

    YanıtlaSil